söndag 1 augusti 2010

sunday morning

såhär en vecka efter trästock kan jag bara säga att det var bland det roligaste jag gjort någonsin.

jag cyklar jämt (man kan inte bo i röbäck utan att ha en cykel, har jag nog sagt förut men jag säger det igen) hit och dit och tillbaks igen och hit och tillbaks igen.

igår var först en ganska tråkig kväll sen blev den lite roligare och sen blev den jätterolig och efter det blev den bara ganska tragisk. det var längesedan jag skrattade så mycket och jag var fortfarande fnissig klockan halv fem på morgonen när vi cyklade/promenerade över slätten i dimman. (haha och missförstå mig inte om dimman)
jag lyssnar bara på velvet underground och nu är jag så mätt att jag bara vill lägga mig ner och dö litegrann efter middag på kinarestaurang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar