torsdag 12 augusti 2010

slärreferre

i fredags åkte jag och min familj ungefär 23 mil inåt och uppåt till blattnicksele för att träffa hela släkten! träffade mina bästa kusiner och vi hittade på så mycket under lördagen att jag inte ens vet var jag ska börja. vi spelade kort, åkte båt och metade, solade lite på en strand, åkte flytbrygga, tvättade håret i vindelälven, bastade och badade igen, jag och elin gick ut i skogen och plockade blåbär, vi gick tipspromenad, hoppade på stenar uppför bäcken och gick igenom en tunnel, tog släktfoton, såg film och grillade korv. vi åt en massa mat mest hela tiden och jag var barfota konstant hela tiden förutom i skogen såklart. efter tre dagar där så åkte jag vidare till lycksele och var med farmor i två dagar innan jag åkte hem. och jag såg ett kickbike-gäng i vännäs under bussturen hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar