onsdag 21 juli 2010

jag är så darrhänt att det svarta nagellacket blir alldeles utsmetat men jag har iförsig aldrig varit så speciellt duktig på att måla naglarna

imorgon åker jag och nästan alla mina kompisar till skellefteå för trästock!!! och jag slänger bara bihålorna in i väggen, tar en till alvedon och skiter i att jag är lite sjuk för ett tag. vi åker bil dit och jag tror det kommer att bli en alldeles utomordentlig resa även om (guess what) masshysteri ställde in ännu en gång. och den här gången orkade jag inte ens bli lika arg som förra. för jag tror att allt annat kommer att väga upp dubbelt så mycket. ses i skelle!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Sv: "Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" av Gunnar Ardelius

    Den är fantastiskt.

    SvaraRadera