onsdag 13 oktober 2010

you may say I'm a dreamer, but I'm not the only one

kan jag SLUTA med att göra vadsomhelst vadsomhelst annat än att plugga naturkunskap?????!!!!! ikväll har jag: skyllt på att jag väntat på maten, ätit kantarellmackor, läst ca 60 sidor ur lilla ångestboken (haha), tittat på discovery channel(tittar ALDRIG på discovery), surfat på den stationära datorn, spelat tetris, kollat bloglovin ca: 20 ggr (facebook lika många), letat låttexter (som jag alltid gör), kollat ungefär var tionde minut om 2 steg från paradise har lagts ut på spotify, läst om hur man publicerar och trycker en bok på vulkan.se (mitt PA100 skriker också på mig i bakhuvudet). jag tror att det är bara för att jag fick så jävla dåligt självförtroende från idag när jag pluggade med matilda att jag känner att det inte ens är värt att plugga för jag kommer ändå inte fatta. och det störda är att det är ju hur enkelt som helst egentligen. det är bara jag som är efterbliven inom naturkunskap. kan ju ge upp biolog och läkardrömmarna här på direkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar