torsdag 14 oktober 2010

Först när regnen kom och högervinden ven

förlåt för att min blogg är pisstråkig med bara en massa text och inga bilder. jag läste en gång (tror det var blondinbella) om hur man skulle vara en bra bloggare. man skulle uppdatera ofta (sry) och ha mycket bilder så att det blir lätt att hänga med! (sry igen) men det finns ju faktiskt en anledning. det är för att jag är så stört oteknisk och inte kan lägga in många bilder på ett bra sätt, gjorde det förut och fick nästan hjärnblödning för att det laggade upp sig så mycket. så, vilken tur att jag har garderat mig med flera bloggar!!! om ni blir trött på den ena kan ni bara läsa den andra eller tvärtom eller både och. (update) vet fan inte hur man gör en länkjävel för ingenting fungerar så ni får helt enkelt skriva in adressen i er webbläsare: www.darklands.blogg.se
haha ironiskt att jag inte har uppdaterat på typ en månad, nämen jag lägger in bilder där när jag orkar eller har bloggmaterial(haha)!!! (obs jag vet inte vad jag skulle göra om inte utropstecken fanns obs)

1 kommentar: