fredag 15 oktober 2010

det dom aldrig nämner

igår när jag dampbloggade så glömde jag säga att förra helgen ägde! (jag kanske borde nischa den här bloggen som en helg-rapporteringsblogg endast) jaja. såhär fem dagar försenat kan jag berätta att för en vecka sedan var jag på världens bästa förfest hos gilma, hon hade gjort så fint och vi hade charader och klädloppis innan vi tog oss till innertavle där det var så mycket folk så man inte visste vad men roligt ändå och jag cyklade totalt en mil ungefär den kvällen!! innertavle-röbäck=skitlångt.
på lördagen sen var jag på haga och åkte sedan till rött där vi samtalade om viktiga saker, sedan slutade kvällen med att jag sov över hos evelina!! på söndagen när jag skulle cykla hem igen så blåste det skitmycket och jag mötte min mamma med min lillebror på pakethållaren som var på väg till strömpilen så jag kände att jag inte hade nåt bättre för mig så jag hängde med dit. efter världens värsta motvind ville albin gå på busplaneten. så då gjorde vi det. han åkte rutschkanor och badade bollhav och spelade fotbollsspel och jag och mamma observerade.

idag gjorde jag något dumt. eller inte dumt för det var världens bästa men jag känner att jag inte får låta det bli en vanesak att min impuls får tala och betala. först köpte jag ett par byxor och jag som nästan aldrig köper nya saker blev så till mig av mitt inköp att det gick av bara farten, in på burmans, ner från hyllan, betala och gå ut och åka hem med 2 steg från paradise!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar