onsdag 5 maj 2010

these are the days

nog för att jag är väldigt väldigt klumpig men så mycket som jag har gjort illa mig på sista tiden. stukat lillfinger och fått blåmärken och skrapsår orsakat av ren dumhet. ett skärsår i fingret gjort i rena stressen. en bula och ett sår i pannan när jag slog huvudet i en dörrkarm av trötthet och så ett sår över armbågen som jag inte ens vet hur det har blivit.

är så stört tårtmätt nu så att jag har blivit tvungen att knäppa upp byxorna. "ok".

förresten måste jag be om hjälp med en sak. jag har inte hittat någon hobby än (ja förutom sk8en då men det är ju lite sporadiskt) så! kom med förslag om vad jag kan hitta på om kvällarna så att jag slipper sitta vid tetris eller spela guitar hero. öppen för alla förslag!!!

1 kommentar:

  1. cs?
    cs på internet isf ;PpPpP

    Hehe. Nej men för att gå till den seriösa sidan.
    Hm, förutom filmtittande, promenader, fara ut och springa, skriva, osv osv kan man alltid *tänker*....

    Starta en bokcirkel!!!! Eller något liknande. En musikcirkel, där man lyssna på album och sedan diskuterar dom åhhh då vill jag vara med! Eller kan du ge dit ut med kameran, du har en talang som kan frodas till något ännu större! Eller göra film...laga dig igenom en hel receptbok osv osv.

    Där har du några grejer! Go!

    SvaraRadera