tisdag 11 maj 2010

i never said i was brave

nu känns det som att en stor sten har släppts från mitt bröst. historia b kursen är slut. puh. som jag har väntat efter den stunden jag genomfört min redovisning! och nu är det gjort och jag skiter fullständigt i hur det gick. jag dog iallafall inte.

en annan sak är att klara (med sin skarpa cs-hjärna) har kommit på flera nya sysselsättningar till mig! tack gumman! en av dem är musikcirkeln ~ den alternativa bokcirkeln.

ännu en sak är att ni borde gå in på mitt företags blogg http://www.watchup.blogg.se/ och kika på våra klockor. (snälla köp en och sponsra oss, snart är det försent!)

2 kommentarer:

  1. SÅ DUKTIG DU ÄR!! och det gick säker SUPERbra på redovisningen :)

    SvaraRadera
  2. Tihi.

    Nästa vecka? Vi börjar? :D Kan mjukstarta med nå fin skiva

    SvaraRadera