onsdag 26 maj 2010

hej

istället för kategorier som dagens outfit och dagens låt borde jag ha en dagens foki och dagens skada.

isåfall skulle dagens foki vara den här meningen: "ibland så tröttnar man på vanlig restaurangmat, och man vill bara äta en mumsig hamburgare med extra mycket dressing ;)"

ja för vanlig restaurangmat kan ju bli så himla uttjatat.

och dagens skada borde vara mitt monsterskrapsår på knät
jag gjorde aldrig illa mig när jag spelade fotboll men nu när jag har slutat så går det inte en dag utan att jag gör illa mig på något sätt. borde kunna träna upp min koordination på annat sätt. kan man ens träna bort klumpighet?

topp fem på skador jag haft på senaste tiden (utan inbördes ordning):
bula i huvudet efter att jag slog huvudet i en dörrkarm
fett sår på knät efter skateramling
blåmärke på armen efter blodprov
slashat lillfinger efter dålig balans
sår över hela armarna pga eksem eller något annat oförklarligt

1 kommentar:

  1. gillar att vi hakade upp oss på samma mening.
    foki är... obeskrivlig.

    SvaraRadera