måndag 24 maj 2010

the kids don't stand a chance

jag är inte någon person som vill hänga ut någon annan person men om vi säger såhär: en tjej ursprungligen från thailand med en rosa populär blogg som bor i min stad. okej.

jag tror att det är min egen avundsjukhet som talar men jag vill bara undra ett par saker
1. går inte hon på minerva?
2. har inte hon jättemycket pengar?
3. varför får inte jag åka till tokyo och new york och bangkok?

ettan och tvåan är angående macbook pro:en hennes mamma gav henne i present. jag vill också ha en macbook pro av ingen särskild anledning bara som present av min mamma. speciellt när jag redan har en mac.

jag vill också vara sådär framgångsrik och tjäna sådär mycket pengar och få göra roliga saker för att bara skriva om mitt liv. vissa har det ju tur alltså. eller så kanske det är skicklighet.

jag vill bara lägga till en liten sak jag såg nu. på frågan om: hur äter ni er vattenmelon? svarar "jennifer" såhär i en kommentar: "jag delar upp min vattenmelon och äter med munnen, typ! intressant sätt du äter :)"

bra att man äter typ med munnen iallafall.

2 kommentarer:

  1. Du är bäst och vi startar en kupp mot fröken Jokkmokk tycker jag!

    SvaraRadera
  2. hahah jag såg den där kommentaren nu och trodde hon skrivit att hon åt med tummen.
    jag ba: men whaaaaaaaaat? hur äter man med tummen?


    i övrigt håller jag med dig. jag får krupp varendaste gång jag läser henens blogg och ändå fortsätter jag.

    SvaraRadera