onsdag 30 december 2009

2009. januari- maj

JANUARI
Istället för att ta nattbussen (eller gå i iskylan) hem så sov jag ofta över i stan med matilda och sandra.

















FEBRUARI
Jag såg håkan den trettonde februari och det var bland det finaste jag någonsin vart med om.
Hade väntat så himla länge. Jag peppade innan, hyperventilerade under och sov nästan på matildas köksgolv efter konserten. Hur bra som helst!!!


















I februari såg jag också Johnossi på amplified och det var litet, trångt och så stängde arrangörerna av strömmen klockan 02.00 även fast konserten var försenad och inte över. Ändå fortsatte de spela akustiskt och John bara slängde iväg micken och fortsatte sjunga 'there's a lot of things to do before you die' och alla skrek med. Underbart.
MARS
Under mars så klippte jag mig...

















sydde tygpåsar...


















skar upp tummen på en ananasburk hemma hos sandra!





















jag fyllde sjutton...
och så firade jag min födelsedag på umeå open.
I mars vann jag också en tävling som jag blev så himla glad över. Jag kunde inte fatta det, för jag vinner ju aldrig något för att jag är duktig på det. Jag vinner ju bara på lotterier, ibland.

APRIL
Jag var i fjällen över påsklovet med angelica





och så gick jag vårpromenader till bla bokcaféet med matilda och sandra





och så såg jag marit bergman på idun.

MAJ
I maj läste jag Jonas Gardell

firade valborg

cyklade till mediamarkt


gick ensamma promenader
extraknäckade som diskplockare

hängde i gräset


och bara hängde allmänt



1 kommentar:

  1. Fint år du verkar ha haft! :)
    Och vad glada alla verkade vara när vi var hemma hos mig på näst sista och näst näst sista bilden..haha!

    SvaraRadera