onsdag 22 december 2010

himlen kan vänta

igår var en konstig dag. jag vaknade mitt i natten av att jag höll på att avlida av magsmärtor och jag trodde det var vinterkräkis på dirren men det var det som tur var inte så jag somnade på toalettgolvet och vaknade upp några timmar senare.

missade bussen så jag och sandra kom lagom till baletten började på avslutningen. det var en midgårdsavslutning i vanlig anda kan man lugnt säga.
fikade utanför skåpen med klassen på riktigt ~kalawesome~ vis. åt sedan currymacka (just for the record) på station med ett gäng vänner.

halkade mitt på stan utanför kungspassagen och fick ett fett blåmärke. hanna och linda plockade upp mig innan jag hade legat på marken alldeles för länge. trodde att ingen jag kände sett mig innan jag hör att det knackar på fönstret och får tummen upp av bekanta ansikten och hör sedan någon bakom mig; bra gjort sofia! ja tack.

kom hem och pulsade i snön och sparkade runt byn med pappa min. åkte sedan in till klara och sedan dansy dansy till dj santa claus med vänner (hahaha)

vi klädde granen idag och skulle sedan se inception som jag hyrt. men eftersom min familj är tekniskt efterbliven (fipplade ca. 1 timme) så fick jag och min lillebror titta på den på datorn. vet inte riktigt var jag ska ta vägen, vet inte ens vad jag ska säga. mindfucked. jag som hade eh skyhöga förväntningar på filmen kan säga att den får 4 av 5. den var fet. och som en riktig liten slutkläm på det här oerhört intressanta inlägget kan jag ju bara säga att PLURA SPELAR I UMEÅ PÅ MIN NITTONDE FÖDELSEDAG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar