tisdag 16 november 2010

sanningsdan

hittills gjorda saker idag: haft musikhistoria ungefär 4 timmar i skolan med lunch emellan. på slutet var vi lite lessa så vi körde gissa låtintrot på popmusik istället för klassisk musik
sett big bang theory
åkte nyss till ica maxi för att storhandla, hem kom vi lika fort när vi insåg att banken ligger nere och inga pengar = ingen mat

hittills inte gjorda saker idag: nationellt prov i svenska plugg

nu ska jag: borsta mitt hår. kanske lite fjolligt att skriva ut det men faktiskt mitt hår är inte vilket som helst just nu, har ca. fem egenproducerade dreadlocks i håret. det är samtidigt så elektriskt att jag snart klipper av det. blir spännande att se om jag hittar något i det. kanske den lilla stenen som matilda kastade in i mitt hår och försvann. eller något annat. det här kommer att bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar