torsdag 2 september 2010

befria södern

ungefär vid den här tiden har jag hämtat andan igen efter helgen. händelserik och mycket mycket rolig. med största sannolikhet kan jag också säga att det var nog första och sista gången för mig på droskan i fredags. inget mer sagt med det, för på lördagen hade finaste stina födelsedagsfest och alla mina bästa kompisar var där! det ägde hur mycket som helst.

det känns som att man uppskattar helgerna mer nu när man är upptagen med att plantera växter, plugga till stenålders-konst-prov och kludda i kollegieblock hela dagarna. och jag åker förresten utomlands för första gången i slutet av november! till bryssel och eu-parlamentet på studiebesök med eu-kunskapen!!!!! längtar ihjäl mig. måste skaffa ett pass. ungefär miljarders år efter alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar