tisdag 1 mars 2011

isarna

jag ångrar lite i efterhand att jag publicerade berättelsen innan eftersom att den uppenbarligen inte var överdrivet uppskattad. kan hålla med lite om att det är en sån sak som bara är rolig i sitt eget huvud och ALDRIG rolig återberättad. typ som att höra andra prata om sina drömmar. (som självklart är helt sjukt ventilerande att själv prata om).

en annan grej var att jag upptäckte att skitmånga på facebook hade sett norrsken över himlen häromkring. jag gick ut för att kika om det var sant och på hängde min överentusiastiske och lättroade lillebror. jag kollade. vi kollade. försökte förklara för honom hur ett norrsken skulle se ut. (vet knappt själv). vi tror vi såg. SJUUUUUUUUUUUUKT VACKERT OCH MÄKTIGT OCH ALLT!

en tredje grej som är den roligaste någonsin och jag kan knappt inte fatta är att jag fått jobb! hallelujah. prisa denna dag.

1 kommentar: