söndag 28 mars 2010

det är i mars jag fyller år men min feber gör det svårt, designer drömmar ny frisyr. det här är början på en ny tid

min födelsedag började på bästa möjliga sätt med grattiskramar och glädjeskutt och "jag fyller år, jag fyller typ arton, typ nu!!!" och en kväll med dans dans dans och blodsmak i munnen, mjälthugg och ont i halsen efter den bästa markus krunegårdkonserten jag varit på. (iförsig har jag bara varit på två, eller tre om jag räknar med laakso, men ändå).
man frågar hur det känns att vara arton men jag vet faktiskt inte.
jag tror att det känns ganska bra ändå.

1 kommentar:

  1. ARTON ÅR PÅ OPEN. kan det bli bättre? ;)
    Det känns nog alltid likadant dagen efter man fyllt år som dagen innan. Men om ett tag kommer du verkligen förstå att du är arton. Myndig och med många, många fler möjligheter.
    GRATTISKRAM (akta korven XD)
    ^^

    SvaraRadera