onsdag 16 februari 2011

En kul men konstig grej som hände igår

Jag hade varit på biblioteket och pluggat, och när jag har plockat ihop mina grejer och ska gå ner för trappen så är det en kille som skyndar sig liksom att plocka ihop sina grejer och går exakt samtidigt som mig och så går han precis bredvid mig i samma takt. Tyckte det var lite konstigt men tänkte inte mer på det FÖRRÄN han liksom glider in precis framför mig just när vi ska gå ut genom biblioteket.

Han: Det ser ut som att du har koll på saker.
Jag: (tror att han ska fråga om vägen eller nåt) Ehh, jaa, eh kanske det.
Han: Kan du hjälpa mig med en sak?
Jag: Ok.
Han: (sträcker fram sin ena arm och frågar om jag kan lukta)
Jag: (luktar)
Han: (sträcker fram andra armen)
Jag: (luktar igen)
Han: Vilken var bäst?
Jag: (jag lite vimmelkantig efter luktandet och tror att han behöver hjälp med att köpa en ny parfym eller nåt) Den där (pekar på den högra)
Han: Eh, ok. VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS?
Jag: Hahahahahah (blir överrumplad av den konstiga frågan i sammanhanget så jag svarar): eh Twister (ska läggas till att jag TYP aldrig ätit twister utan det är den första glassen jag kommer på i den här konstiga situationen)
Han: Du och jag skulle inte passa ihop
Jag: (tänker: NÄHÄ?????) och mumlar fram nåt till svar samtidigt som jag skrattar ihjäl mig inombords typ.

Sen går han åt ena hållet och jag åt andra och jag tror att jag mumlar TACK i förvirringen också. Jag tror dessutom att vi möts liksom på baksidan av biblioteket när vi gått åt olika håll men då stirrar jag jättehårt ner i marken för att han inte ska prata nåt mer.
Hahahahahaha varför blir jag alltid utsatt för denna typen av händelser.

4 kommentarer:

  1. hahhahah men wtf!
    vem gör sådär mot en?? haahha, vilken galning XD
    det var alltså inte cykelingemar? Vi måste döpa denna snubbe också!
    Attack-killen? Sniff-killen? :D

    SvaraRadera
  2. hahahhahahaaha. åh skrattade högt. och länge. roligaste jag läst på länge haha

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, hahahaha! jag måste umgås med dig jämt så jag får träffa nån av dina skumisar. fniss

    SvaraRadera
  4. Hahahahah Sofia! Fan vad sjuk kille (Y)

    SvaraRadera