måndag 17 januari 2011

dream attack

jag är lite trött för tillfället. inte bara idag utan under den här perioden. trodde att jullovet skulle ta bort det men det gick inte riktigt. så mycket som ska göras och så mycket som kliar i bakhuvudet och allt. får hoppas att det går över med tiden och att jag med ett nytt år lär mig att ta hand om saker bättre. tidigare och inte precis när det behövs som mest.

igår fick jag däremot reda på en jätterolig och helt tokig grej av en hysteriskt skrattande klara i telefon. så himla bra.

och nu när jag sitter ensam i skolbiblioteket kliade det så mycket och jag kan verkligen inte vänta på att jag ska önska mig den i födelsedagspresent för tänk om biljetterna tar slut. det får ju bara inte hända så jag bokade den själv, födelsedagskonsert av plura i tegskyrkan. längtar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar