tisdag 8 juni 2010

mina blommors mamma

skadespecial med tanke på slaget om midgård idag

- sprang ihop med en kille och vi slog ihop huvudena så hårt att de liksom studsade bort från varandra, kändes som att hjärnan krossades (i en millisekund), lite av skinnet vid tinningen skavdes också bort (hahaha vet dock ej hur det gick till)

- fick en armbåge just i mellangärdet. förlorade andnings och talförmågan. på frågan gick det bra fick jag nästan inte ens fram: iiiih iiiiii iiiii aaaa så jag nickade istället. läskigt det där

- fick skavsår pga av jag var tvungen att vara barfota i conversen för att jag tappade bort en socka i myllret av esteter på en fotbollsläktare

1 kommentar:

  1. hahha, känns som om jag känner igen det där med armbåge i mellangärdet. Fast med boll... och på erika gruffman. hehe

    SvaraRadera