torsdag 15 april 2010

vulkanaska

eftersom att det börjar bli vår känner jag att jag måste byta lite attityd på den här bloggen, ingen blir ju gladare av att läsa en svart deppblogg. vet inte än hur jag ska göra eftersom att jag är sämst på allt med teknik och design och grejer (haha gick ju bra med positiviteten) men något ska jag göra. jag kanske ska variera mig med att skriva lite glada saker med. och nu när jag inte spelar fotboll längre har jag mer fritid =mer datasittande=mer blogginlägg tills jag hittar en hobby.

och eftersom att jag typ har genomgått en personlighetsförändring på sistone kan ni få en spellista med den musiken jag lyssnar på just nu.

http://open.spotify.com/user/someonesomewhere/playlist/1weOmshokMV3XNQddLd3Lx

1 kommentar:

  1. vi vet att hobbyn kommer va att sk8:a på sommaren och att sk8 på vintern! hihi heej

    SvaraRadera